Seyredilesi Bir Program: Gündem Özel

gündem özel ile ilgili görsel sonucu

İki ay kadar önce tesadüfen kanallar arasında gezerken rastladığım bu programı herkese şiddetle tavsiye ederim. Televizyonda böyle kaliteli programlar var mı? dedirten bir program. Emeği geçen herkesi kutluyorum ve teşekkür ediyorum buradan:)))
Kaçırdığım programları youtube'dan izliyorum fırsat buldukça. Alanında uzman kişileri davet ederek farklı açılardan olayları inceliyorlar. Bazen aynı fikirde olmasalar da çok saygılı bir şekilde tartışıyorlar. Deniz Bayramoğlu'nu da çok başarılı bulduğumu söylemeliyim. Her programına çalışarak çıktığını düşünüyorum. Mesela son zamanlarda konuşulacak konularla ilgili kitaplardan, filmlerden alıntılar ya da hikayeler anlatarak başlıyor programa ki bu benim çok hoşuma gidiyor. 

gündem özel ile ilgili görsel sonucu
Yaklaşık 4 saat civarı sürüyor program ama nasıl geçtiğini anlamıyor insan. Sanki bir kaç kitap okumuş gibi bilgi sahibi olmuş hissediyorum kendimi. Zaten sosyal medya ve youtube çıktı zaten az olan okuma oranı iyice düştü. Bari kaliteli programlar izleyelim , değil mi ama?

gündem özel ile ilgili görsel sonucu

Bazı programlarda siyasette konuşulmuş , izlemedim hiç. Benim ilgi alanım daha çok insan psikolojisi, sosyoloji falan olduğu için:)))) Yani konular farklı olabiliyor ama format aynı. Haftada 3 kez CNN Türk kanalından programı izleyebilirsiniz. İzleyin bence, pişman olmazsınız:)

1 yorum:

  1. Cnn Türk'ü Cnn Türk yapan program. Deniz bayramoğlu sunmakta, çok da iyi sunmakta. Özellikle evrim, tıp ve nöropsikoloji konuları muazzam. Lütfen bitmesin lütfen ama; Oytun Erbaş hocadan çok şey öğrendim ben o her programa katılsa ne kadar güzel olur çok da güzel iyi olur.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.