İyi ki Varsın

iyi ki varsın ile ilgili görsel sonucu
"İyi ki varsın" ne kadar güzel bir cümle değil mi? Dün öğlen yemekten sonra birden bire çok halsiz ve keyifsiz hissetmeye başladım kendimi. Kendimi hasta hissettiğim zamanlarda hiç bir şey umrumda olmaz, çok boş vermiş olurum. Hasta hissetmemin sebebini de hep çok kötü hastalıklara yorarım. Her şeyin başı sağlık derler ya. Keyfim kaçar, moralim bozulur ve insanlardan uzaklaşmak isterim(rahat rahat kendime acımak isterim:)))) İş yerinde olduğum için biraz odadan çıkıp hava alayım belki geçer diyerek bahçeye çıktım. Çıkarken yolda iş yerinden tanıdığım, ara sıra sohbet ettiğimiz bir arkadaşla karşılaştık ve kantine birlikte gittik. Genelde her zaman gülümseyen, pozitif bir insan olduğum için acıların kadını yüz ifadem dikkatini çekti arkadaşımın. Sohbet ederken nedenini sordu ve "belki de B vitaminin eksiktir, bir tahlil yaptır" falan dedi. Sohbetin ilerleyen zamanlarında bana dedi ki "biliyor musun seni bana Allah gönderdi. İş'te biraz önce amirimle tartıştık ve ben çok kırgın, mutsuz bir şekilde bahçeye çıkıyordum. Kendimle içten içe hala o kişiyle kavga ediyordum. Ama sen bana ilaç gibi geldin". "Gerçekten mi?" dedim şaşırdım çünkü. "Modum bu kadar düşükken bile bir faydam olduysa ne mutlu bana" dedim. "Kesinlikle çok iyi geldin, sen güzel bir insansın, iyi ki varsın" dedi. Günün kalan kısmında halsizliğim, keyifsizliğim geçmeye başladı sanki:)
iyi ki varsın ile ilgili görsel sonucu
 Sonrasında sosyal medyada yaptığım bir paylaşımın altına eski arkadaşlarımdan bir tanesi daha "hayatıma kattığın her şey için teşekkür ederim" yazmış, onu okudum ve gözlerim doldu. Biraz daha mı keyfim yerine geldi sanki:))))
En son olarak ta yine bir arkadaşım bana "iyi ki varsın" dedi. "Yaaa bu 3. kişi , evren bana bir şey mi söylemeye çalışıyor acaba" dedim:))) Sanki insanlar birleşmiş, aralarında anlaşmışlar benim mutsuz, keyifsiz hissettiğimi anlamışlar, hep birlikte moralimi yükseltmeye çalışıyorlar:))) Başarılı da oldular kesinlikle. Günün ondan sonraki kısmında kendimi iyi hissettim ve toparlandım. "Aslında mutlu olmak diğer insanlarla mümkün" dedim kendi kendime. Yani eğer birileri için fark yaratabiliyorsanız, hayatlarına dokunabiliyorsanız mutlu olmanız daha kolay oluyor.
iyi ki varsın ile ilgili görsel sonucu
Bu yazıyı yazmamın asıl sebebi durup kendinize sormanızı istemek. Çünkü bazen aslında ne kadar önemli olduğumuzu unutuyoruz. Siz kimler için iyi ki varsınız? Kimler sizin için iyi ki varlar? Kendinizi yalnız hissettiğinizde, mutsuz hissettiğinizde bu soruları sorun kendinize. Cevapları düşünmek bile insanı mutlu ediyor. Ve söyleyin hayatınızda "var olduğuna şükrettiğiniz insanlara "iyi ki varsın " deyin. İnanın size de onlara da çok iyi gelecek:) 

16 yorum:

  1. Etrafımızdan "iyiki varsın" diyeceğimiz insan eksik olmasın😍😍😍

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle geçmiş olsun, hasta ve canı sıkkın haldeyken bile arkadaşlarına iyi gelmek ne kadar harika bir şey, hayatında her zaman "İyi ki varsın" diyenler olsun. Benim için öyle diyen var mıdır bilemiyorum hayatım boyunca her ailede ezilen ve fedakarlık yapan oldum, kendi derdimi içime attım, hep onların derdine koştum, ihanetleri bile sineye çektim ama yine de yaranamadım diye düşünüyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlem düşük / eksik olmuş, "hayatım boyunca her ailede ezilen ve fedakarlık yapanlardan oldum" olacaktı. Her ailede vardır ya hep fedakarlık ondan beklenir, içine atması ondan beklenir ben oydum işte...

      Sil
    2. Teşekkürler Müjde Abla . Ve amiiin diyeyim iyi ki var olanlar eksik olmasın bizde eksik olmayalım.
      O zaman ailede iyi ki varsın olan kişi sensin

      Sil
  3. Şahane Hayat filmi geldi aklıma. Kim bilir hangi hayatlara nasıl güzel dokunuşlar yapıyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten ilaç gibi geliyor :) Hayatımızdaki değerli insanlar iyi ki varlar,çok hoş bir yazı olmuş ^_^

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir yaızydı..sondaki şirin fotoya daha çok bayıldım.. iyi ki varım :)

    YanıtlaSil
  6. aklımda direkt karadenizli Eren geldi
    iyii ki vardın Eren
    İyi ki varsın Kadriye
    İyi ki varız hepimiz

    YanıtlaSil
  7. canım kadriyeciğim sen de özel insanlardansın bence
    hayata hep pozitif bakan
    o nedenle de Allah karşına güzel insanlar çıkarıyor
    hep böyle ol
    öpüyorum seni
    iyiki varız hepimiz iyiki bulduk birbirimizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede Fatmacığım. Görüşemesekte çok, gönüllerimiz bir:))) İyi ki varsın.

      Sil
  8. İyi ki varsın Kadriye ♥ Bak ne güzel şeyler anımsatıyorsun bize :)
    Öpüldün arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsın Şebo:))) Hep ol hayatımızda.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.