İnstagram Seçmeler - Aralık

Sevgili Şebnem yapıyordu İnstagram Seçmeler postunu, ondan esinleniyorum diyelim. Aslında iyi de oluyor. Kendi zaman çizelgeme bakıyor gibi oluyorum . Ve neler yapmışım, hayatta yapmak istediklerime uzak mı yaptıklarım yoksa paralel mi, kendimce başarılı sayılır mıyım vb.... gibi soruların cevaplarını daha net görebiliyor, muhasebesini yapabiliyorum. 
Ezgi bir cumartesi sabahı bize krep yapmıştı. Çocukların ev işlerine katılmaları benim için önemli. Ben rahat edeyim diye değil tabi ki, hayatı öğrenmeleri için. Yani bu benim "rehber anne-baba" olma hedefimle ilgili bir konu. Ezgi severek , isteyerek mutfakta yardım ediyor bize ve bu beni çok mutlu ediyor. Tabi bizim onay cümlelerimizle de çok mutlu oluyor. 


Ve Marka Festivali. Yakından takip ettiğim, konuşmaları kaçırmak istemediğim bir etkinlikti benim için ve bu yıl sadece 1 gün katılabildim. Hiç iznim yoktu çünkü:( Bu arada beni instagram da gezerken görüp "bu kadın çalışmıyor mu? Sürekli bir yerlerde" diye dedikodumu yapanlara duyurulur. Çalışıyorum şekerim ve izin alamadığım zamanlar da oluyor ve bu da onlardan biriydi:( )


Bu fotoğrafta yine aynı günden. Ücretsiz bir etkinlik Marka Festivali aslında ama insanlar bilmiyorlar sanırım. Çünkü daha fazla katılım olmasını beklerdim ben. Ünlü isimler, başarılı isimlerle sohbet etme şansı gibi bir şey bence. Üniversitelerden katılım çoktu bu yıl. Ben daha fazla kadının , aslında erkeğin de katılması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü konuşmalar insanlarda yeni ufuklar açıyor, motive ediyor ve bu konuyla ilgili yazımda dediğim gibi "etkinliğe girerken ki sizle çıkarken ki siz aynı olmuyorsunuz":)))


Ve bu ay doğum günü ayım benim. 21 aralık, en kısa gün en uzun gece. Çok şükür her yıl ne kadar şanslı olduğumu, ne çok sevenim olduğunu hissettiğim gündür benim için. Allah eksik etmesin sevenlerimizi. Bizde seven ve sevilen olmaya devam edelim inşallah. Ve yıllar geçtikçe sevginin, samimiyetin değerini daha fazla anlıyor insan:)))




Yılın son günleri Eskişehir gezimiz. Tamamen doğal olarak gelişen, planlanmamış bir buluşma ile 3 kardeş Eskişehir de buluştuk. Yeğenlerimi uzun süredir görmemiştim kardeşlerimi de . İyi geldi . Eskişehir benim üniversite yıllarım ve ilk çalışma yıllarımın geçtiği yer. 8-9 yıl kadar yaşadığım şehir. Bursa'dan sonra 2. memleketim oldu bu şehir. Eskişehir çok değişmiş tabi. Başka bir yazımda da orayı anlatmak istiyorum. Hem iyi hem kötü diyebilirim fikrimce. Çok kalabalık olmuş mesela. Sonra çok fazla avm var. Bunlar benim gözümden olumsuz denilebilir. Yani eski sakinliğini özlediğimi hissettim gezerken. Olumlu değişimler de çok tabi. Parklar, müzeler yapılmış, ki onlarda yoktu ben okurken (eskidenmiş çok eskiden:))))


Burası Sazova Parkı, Eskişehir de. Ve Masal Şatosu'nun balkonundayız kızlarla. İçerde çok güzel masal kahramanlarının heykelleri var. Mesela Rapunzel ile de fotoğraf çektirdik. Külkedisi'nin arabasıyla da. Pamuk Prenses'te vardı. Çocuklar bayıldı, aslında bizde bayıldık laf aramızda. Bizim de içimizde küçük kız çocukları var, hala masallara inanan:) 
Yani 2017'yi güzel uğurladık geniş ailemle birlikte. 2018'i güzel karşıladık. Umarım daha çok gezdiğimiz, sevdiklerimizle daha fazla vakit geçirebildiğimiz ve sahip olduğumuz her şeyin değerini çok iyi bilebildiğimiz bir yıl olur 2018. İletişim konusunda süper bir yıl olsun tüm dünya için de, herkes birbirini doğru anlasın, çatışmalar yaşanmasın, savaşlar olmasın inşallah. 
Duamı da ettiğime göre yazımı bitirebilirim artık:)))
Benim için aralık ayı güzel bir ay olmuş. Zaten sağlıklıysan, kimseye muhtaç değilsen, sevdiklerin yanındaysa ve onlarda sağlıklıysa yılların, ayların bir önemi yoktur. 

8 yorum:

  1. ben böyle paylaşımları seviyorum aylık planlamalar veya bitirilen ayı değerlendirme tarzı paylaşımları severek takip,,
    Eskişehir buluşmanı çok hoş olmuş,sanıyorum yeni yıla da birlikte girdiniz...
    Ayrıca gerek blog dünyasında gerekse instagram daki paylaşımlara göz attığımda Ankara etkinlikler açısından özellikle blogger katılımı olarak şanslı galiba....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da çok çeşitli organizasyonlar yapılıyor ve bloggerlardan katılım da fazla oluyor. Bursa için sebden bir atak bekliyorum Fatmacığım:) Sen yapsana bir organizasyon:)

      Sil
  2. Ben bu insta seçmecelerine bayılıyorum Kadriye. Toplu halde görmek hem hoşuma gidiyor hem de o ayın özeti gibi değerlendirme inkanın da oluyor tabiki...

    Şahanesin arkadaşım, yaydaşım ♥

    Yeniden yeniden mutlu yıllar kocaman öpücükler benden sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seninkileri çok seviyordum , kopya çektim :))) Bnede seni çok öpüyorum canım.

      Sil
  3. İnstagram seçmeleri..güzel fikirmiş.Eskişehir'e hiç gitmedim ama çocuklarım için farklı bir gün olması amacıyla sadece şu Masal Şatosu'nu görmeye bile gidebilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de saat başlarında masal anlatarak gezdirme etkinliği yapıyorlarmış Yeşim , güzel olur çocuklara.

      Sil
  4. Tanidik geldi bu resimler 😉

    YanıtlaSil
  5. İlk fotoğrafa bayıldım. Kızının gözünün içi gülüyor maşallah :-)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.